Известие

Collapse
No announcement yet.

Ромолене от скоростната кутия

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
    На горната помпа да започва
    В такъв случай има вероятност да има запушване на маркуча щом като отвиеш щуцера на "долната помпа" да изтича това, което е в нея и запушването пречи да постъпи спирачна течност от казанчето
    AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

    Comment


    • Трябва да е сигурно това, че буталото на горната помпа се връща винаги в изходното си положение (крайно задно положение) след всяко отпускане на педала.


      159 1.8 MPI
      166 2.0 TS (ex)

      Comment


      • При мен нещата са много сходни,свободния ход на педала е винаги един и същ,но много голям според мен,може и една трета да е,когато обезвъздушавам,педала остава долу,не се вдига сам,вдигам го на ръка и после вече се вдига сам.Когато развия щуцера на долната помпа си тече свободно течност,едва ли има нещо запушено,не мога да си обясня свободния ход на горната помпа,може би не трябва да има.Понякога прихърква на задна,което е първи и сигурен белег за непълно отделяне
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • Момчета, нещо не са ви наред помпите. Аз на едно аверче преди вече половин година му ремонтирах помпата - нямаше язви в цилиндъра - беше се предала напълно. Колата беше Мицубиши Каризма май, с ясното съзнание, че по-скоро няма да стане, обаче човекът на следващия ден трябваше да пътува надалеч, а в магазините У наше село нямаше налична помпа. Та взех старите гумички, отидох и избрах някакви гумички - те че са качествени съм сигурен, но че не бяха от тази кола също беше сигурно - избрах със същия диаметър където лягат на буталото и малко по-широки в предната част. Е, човекът вече е забравил, че сме го направили за временно, помпата му работи перфектно.
          п.с. Нали знаете, че не съм майстор, нямам сервиз и не си изкарвам прехраната от това
          AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

          Comment


          • То реално на помпите само това се износва. Добра идея аз да си ремонтирам старата че да сложа нея за проба
            Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99

            Comment


            • Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              При мен нещата са много сходни,свободния ход на педала е винаги един и същ,но много голям според мен,може и една трета да е,когато обезвъздушавам,педала остава долу,не се вдига сам,вдигам го на ръка и после вече се вдига сам.Когато развия щуцера на долната помпа си тече свободно течност,едва ли има нещо запушено,не мога да си обясня свободния ход на горната помпа,може би не трябва да има.Понякога прихърква на задна,което е първи и сигурен белег за непълно отделяне
              нормално е при обезвъздушаване да ти остава педала долу и също е нормално помпата да има свободен ход. така е защото първо трябва да затвори изхода към казанчето и чак тогава почва да помпи течност надолу.

              използването на хидравлично управление вместо жило има няколко предимства
              1- по надеждно е
              2- не се предават вибрации към педала и купето
              3- отпада нуждата от регулировка- системата се "самонагажда"
              4- тъй като обема изпомпвана течност винаги е един и същ, хода на "вилицата" винаги е един и същ /трябва да го пише в мануала/ и се гарантира пълно отцепване на съединителя.

              та искам да ти кажа-мери колко милиметра е хода на вилицата и сравнявай, но както ти писах - проблем с управлението на съединителя нямаш /по това което описваш/. пази си и старата помпа.

              с другите които искат да регулират височината на отделянето на хидравлично управляван съединител и подобни изцепки, няма си говорим
              точка

              Comment


              • Първоначално публикувано от to_lose_HEART Покажи съобщение
                То реално на помпите само това се износва. Добра идея аз да си ремонтирам старата че да сложа нея за проба
                Моите помпи ги почистих и консервирах ,но не откривам ремонтни комплекти,освен това- http://www.seinsa.es/
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 11:14.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                  нормално е при обезвъздушаване да ти остава педала долу и също е нормално помпата да има свободен ход. така е защото първо трябва да затвори изхода към казанчето и чак тогава почва да помпи течност надолу.

                  използването на хидравлично управление вместо жило има няколко предимства
                  1- по надеждно е
                  2- не се предават вибрации към педала и купето
                  3- отпада нуждата от регулировка- системата се "самонагажда"
                  4- тъй като обема изпомпвана течност винаги е един и същ, хода на "вилицата" винаги е един и същ /трябва да го пише в мануала/ и се гарантира пълно отцепване на съединителя.

                  та искам да ти кажа-мери колко милиметра е хода на вилицата и сравнявай, но както ти писах - проблем с управлението на съединителя нямаш /по това което описваш/. пази си и старата помпа.

                  с другите които искат да регулират височината на отделянето на хидравлично управляван съединител и подобни изцепки, няма си говорим
                  Поне на тези коли не може да се регулира и това предимство за мен е сериозен недостатък
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • няма такава система с хидравлично управление която да се регулира, тъй като износването на феродото на съединителя се компенсира от промяна количеството течност в системата - тоест самонагажда се. и тъй като помпата винаги изпомпва един и същи обем течност при работа, хода на съединителя от напълно зацепен до отцепен винаги е един и същ. фактически "полусъединителя" се намира на кажи речи едно място, но той зависи от доста други фактори и дори на моменти е субективно усещането
                    точка

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                      няма такава система с хидравлично управление която да се регулира, тъй като износването на феродото на съединителя се компенсира от промяна количеството течност в системата - тоест самонагажда се. и тъй като помпата винаги изпомпва един и същи обем течност при работа, хода на съединителя от напълно зацепен до отцепен винаги е един и същ. фактически "полусъединителя" се намира на кажи речи едно място, но той зависи от доста други фактори и дори на моменти е субективно усещането
                      т.е. искаш да кажеш че където е бил новичък там ще си остане, докато изведнъж еди си колко хил. км не приплъзне?
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        т.е. искаш да кажеш че където е бил новичък там ще си остане, докато изведнъж еди си колко хил. км не приплъзне?
                        виж колко теми от типа "смених съединителя-стария беше леш, но с новия отделя на същото място" има
                        точка

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          виж колко теми от типа "смених съединителя-стария беше леш, но с новия отделя на същото място" има
                          Аз следя и уважавам твоето мнение, затова попитах на по разбираем език, мерси за отговора
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Аз следя и уважавам твоето мнение, затова попитах на по разбираем език, мерси за отговора
                            еййййй, благодаря за четката. имам една бира да те черпя
                            при нормална употреба, разлика в поведението се забелязва чак преди да се предаде съединителя. после почва да си боксува. въобще хидравличното управление е много по-съвършено от това с жило.
                            точка

                            Comment


                            • Всичко с хидравличното задвижване е точно както го описва Колев.
                              Но какво се случва с отделянето ако буталото на помпата не се връща докрай в изходно положение при отпускане на педала? Или ако има крива вилка или опора с голям луфт, което обуславя голям празен ход?
                              Lordliness, опитай след отпускането на педала и преди следващото натискане да почукнеш по цилиндъра на помпата. Ако буталото се връща трудно, вибрациите от почукването ще му помогнат.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                Всичко с хидравличното задвижване е точно както го описва Колев.
                                Но какво се случва с отделянето ако буталото на помпата не се връща докрай в изходно положение при отпускане на педала? Или ако има крива вилка или опора с голям луфт, което обуславя голям празен ход?
                                Lordliness, опитай след отпускането на педала и преди следващото натискане да почукнеш по цилиндъра на помпата. Ако буталото се връща трудно, вибрациите от почукването ще му помогнат.
                                Помпите са нови,не ми се вярва да има проблем,при старите беше същотото,майната му и на съединителя и на помпите.Съединителя е на 7000км. долната помпа 7000км.горна помпа 200км.Първите 500 км съединителя свиреше при тръгване,после спря,от всичко което ми предложиха в сервиза аз си избрах този,беше на добра цена.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X